Persoane interesate

vineri, 6 octombrie 2017

Știri din Butoiul lui Diogene

Breaking News:
Un joc mai periculos decât Balena Albastră sau Killfie a apărut pe rețelele de socializare și amenință viețile a milioane de utilizatori. Jocul se numește Hide your birthday! și conține doar o regulă, însă una foarte cruntă: cineva din lista de prieteni care a intrat în joc te provoacă să îți ascunzi data nașterii de pe profilul de Facebook, cu două luni înainte. Ca urmare a acestui fapt câteva mii de participanți la joc au murit de inimă rea, deoarece nu au mai primit urări de la prietenii din listă!
Inițiatorul acestui joc este un tânăr care locuiește într-un Butoi și spune că este reîncarnarea lui Diogene, zis și Cinicul. Când a fost prins, tânărul a declarat: ”Am inventat acest joc pentru că mă simțeam din ce în ce mai singur pe facebook. Începusem să am dificultăți în a repera cinicii din rețea. Pur și simplu nu-i mai vedeam de ăștia dependenți de atenție, care-și făceau toată ziua selfie-uri cerșeau like-uri, laude și urări ca să se simtă importanți, speciali și deosebiți. O asemenea persoană m-a enervat așa de tare într-o zi, încât i-am zis: ”Crezi că ești importantă cu adevărat? Te provoc să-ți ascunzi data nașterii ca să vezi câți din numeroșii tăi prieteni o să-și amintească fără să-i someze facebook!” A acceptat provocarea cu tupeu(trăise în iluzie ani de zile) și, după o zi întreagă de agonie, a murit de inimă rea, că n-a mai primit urări pe facebook. Așa mi-a venit ideea! M-am gândit că așa s-ar putea reduce populația mai ușor și am contactat pe câțiva dintre ăștia care încearcă să ne omoare cu E-uri, vaccinuri, medicamente, viruși, cipuri, atentate teroriste, războaie, crize economice, stress și alte metode din astea lipsite de imaginație. Am încercat să le vând învenția mea, dar ei nici n-au vrut să audă! Au zis că, în primul rând, metoda e prea barbară chiar și pentru ei. În, plus, ar dispărea exact segmentul de populație pe care vor să-l păstreze, adică cel mai ușor de controlat!”Întrebat ce va face dacă va primi condamnare pe viață, tânărul a răspuns că nu este îngrijorat decât de faptul că ar fi obligat să-și părăsească Butoiul ca să trăiască în confort până la sfârșitul vieții. Dar se consolează cu ideea că, dacă au TV în închisori, sigur vor avea și internet în curând și va putea să urmărească desfășurarea macabrului joc inițiat de el, care a devenit viral și pe care autoritățile se străduiesc fără prea mult succes să-l stopeze. Dacă totuși va scăpa de închisoare, plănuiește să deschidă un centru de testare a rezistenței la adevăr, pentru cinicii care vor să își întărească această ”calitate”. ”La urma urmei, eu m-am testat și am supraviețuit!”declară tânărul, fără nicio remușcare! Autoritățile sunt îngrozite! Guvernul elaborează chiar acum o lege prin care să se interzică cinismul! Legea a fost inițiată de senatorul Goe Deosebitescu, care și-a pierdut soția, amanta, fiul analfabet și cele două fiice blonde din cauza acestui joc morbid!

(Evident, acest articol este un pamflet!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu